STRATEGIE
Crearea unei Harti Strategice în cadrul metodologiei noastre, cuprinzând diverse domenii ale comunicării de brand, planuri de acțiune, obiective, analiză a rezultatelor și indicatori.
POZIȚIONARE
FIEVER este un brand în devenire care crede ferm în faptul că colectivul este superior individului. Fundamentul său se construiește prin experimentare și colaborare, evoluând în fiecare zi prin adoptarea și remodelarea ideilor.
DECONSTRUCȚIE
Atât conceptual, cât și în practică, FIEVER este un brand neconvențional. De la cizme transparente de luptă la șlapi pufoși și adidași holografici, ei se inspiră din referințe urbane și contemporane. Deconstrucția servește ca principiu de ghidare.
MEDIA SOCIALĂ
Pe media socială se adună audiența FIEVER, și este acolo unde brandul construiește o angajare puternică și relații solide cu consumatorii săi.
INFLUENCERI
FIEVER îmbrățișează cu toată inima era influencerilor digitali. Aceștia sunt cei care fac conceptul mai tangibil și aduc întregul manifest al brandului mai aproape prin media socială.
DIVERSITATE
FIEVER își propune să reprezinte diversități și să demonteze stereotipurile și prejudecățile. Brandul este deschis la conversație și discuție, căutând întotdeauna să se includă ca parte a societății și a ceea ce ne propulsează înainte. Diversitatea îi permite să fie modern și actual, aducându-l chiar mai aproape de publicul său.